hoolaaa

Jag har borjat snacka mer och mer spanska for varje dag som gor...!
Jag har inte kunnat blogga po hela veckan eftersom jag har varit po internatet har och jag har varit valdigt upptagen tyvarr.
Har haft en underbar vecka po internatet och lart kanna otroligt monga manniskor!
den har datan ar valdigt seg so jag lagger upp bilder och filmer nar jag har den andra dator.

Nu har vi akt till montevideo (huvudstaden i Uruguay) och dar bor vi nu och ska ha lite kul.
Cami ska klippa horet idag och jag ska kora po lite pedikyr, kanner att det behovs med tanke po hur mina foter ser efter den har veckan... haha.
Jag ska ta bilder fron montevideo so att ni ser hur det ser ut har.
Har precis vaknat, so jag sitter har med pijamas.

Chau!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!