zzzz....

Hej å hå!
Nu har jag precis kommit från stockholm och jag är döööööööööööd.
Sov inte nånting på hela natten och sen var jag tvungen att gå upp 7.30 för att jobba, yäääy!
Sen åkte jag till stockholm för att jag var tvungen att köpa ett par skor, eftersom jag bara har ett par gamla converse skor jag går runt med hela tiden...
Så nu är jag hemma och tänker gå och lägga mig direkt.
Imon blir det jobb och sen lyssna på min gamle klasskamrat Emmanuel som ska spela gitarr i stockholm på kvällen, ska bli skit kul!
Buenas noches!


Galna kusiner man har...



En sån dag...

Igår var det en sån där dag där man tycker allt är negativt och piss!
Jaa, en sån där dag som vi alla kan få ibland...
Och vädret hjälpte inte direkt heller!...
Jag tror jag behöver en riktig spring tur och få ut mig all energi!
Imon börjar jag jobba tidigt...
Har hört att det ska vara soligt imon, just när jag jobbar! haha typiskt!
Lyckas aldrig pricka rätt ^ ^


Fika med Linis

Godmorgon bloggen!
Idag vaknade jag upp klockan halv 2, vilket jag inte är direkt nöjd med...
Idag har jag fikat lite med Linis och planerat lite inför en kryssning.
Här är en bild på "dagens outfit" eller vad man nu ska kalla det... ser ut som ett mongo... men aja!
chau!


Syster & jag

Igår var jag och min fotograf/syster ute och fotade lite och spelade in lite till min musikvideo som jag är på gång med nu.
Och den här gången måste jag ju lägga ut musikvideon! 
Här kommer lite bilder från dagen!


Nu ska det friskis och svettas!

Nu ska jag ta och röra på mig lite!
tror det behövs efetr allt onyttigt och ätandes igår kväll med syrran. haha.


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!