God jul

Vill önska alla en riktig god jul och gott nytt år! :)
Nu är det bestämt att jag ska till nyhyttan och fira nyår, så det ska bli riktigt roligt!
Idag har jag varit på badhuset med familjen och sen var vi hos min moster som fyller år idag och grattade henne.
Sen har jag och cami tränat och gjort lite spa med frukt och nötter och kex.
Imon ska jag nämligen jobba på Cafét så måste vara pigg!


Sneak peek...



En dag i studion

Jag kan börja med att säga... BRRRRRRRRR VA KALLT DET ÄR!!!
Jag måste nog vara allergisk mot kyla... (skulle inte förvåna mig) haha.
Idag var det dax att spela in lite grejer i lilla studion i rimbo, vilket var jätte trevligt och kul!
Bengan bjöd på fika också, vilket var mysigt!
Nu väntar god mat lagad av mamma!


Kulturfestival 2009

Hittade ett litet kort klipp på mig när jag sjunger i Uppsala för ett år sedan.


Minus grader

Foto: Jag i spanien.
Minus grader är verkligen inte min grej kan jag lova!
Idag så kommer jag att spela in lite i studion här i rimbo med benjamin vilket kommer bli riktigt roligt!
Så håller på att fixa mig lite, så man inte ser alldeles för nyvaken ut.


Jag sjunger "Forget you"



vilken natt!

Vilken natt!
Igår på kvällen vare bibellinjens avslutning och sen skulle jag sjunga i kyrkan idag med flickkören, vilket var trevligt!
Igår kväll/natt så var jag hos Tico och Rickard var också där.
Vi hade riktigt kul och trevligt!
Kom igång med musiken lite mer och skrattade riktigt mycket!
Jag är verkligen skit trött idag eftersom jag inte fick så mycket sömn så jag ska nog ta och lägga mig lite!
Puss!


Jul jul strålande jul



RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!