sköööönt

Sååååå skööönt med helg!
Är verkligen helt slut!
Känner mig så sliten efter västerängs veckorna, men det vare värt! ;)
Idag jobbade jag på Cafét och nu ska det bli myskväll med syster och mamma <3
Hoppas ni har en underbar helg!
chau!


låååång dag

Det har varit en lång dag och jag va ute och sprang imore med syrran och efter det vare bara att jobba på!
Det jobbiga med att sitta i kassan för mig är att räkna, för jag och matte gr inte ihop!
Gunnar (min husfar) kom till cafét och stressade mig och gjorde mig såå nervös medans jag räknade hur mycket han skulle ha tillbaka, haha fy på honom!
Ska iallfall ta det lungt nu med mamma och imon ska jag jobba ännu en gång, men sen på kvällen tänkte jag bjuda hit marta och mille!
Besos <3


Västeräng 2010

Är i västeräng just nu och det är verkligen helt underbart just nu!
Vi har badat och lekt med barnen som är så otroligt söta och vi har förberett en låt som vi ska sjunga på lördag.
Ska lägga upp videon snart!
Allt går helt perfekt just nu faktiskt :)
Sommaren är ju underbar! <3


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!