Dumma internet.

Jag har försökt i en timme att lägga upp bilder men det går inte...
Antingen är det datorn eller internet som cpar... hm...


Hej du.




Hej du.
Har inte haft internet på en tid.
Så passar på att blogga lite smått.
Har varit i Piripolis hos min pojke och det var så otroligt härligt!
Strand varje dag och råkade bränna ig lite grann på ryggen.
Man fattar inte förens efteråt att solen är så stark.
nu ska jag tillbaka till festen här. (Vi firar min farmors mans födelsedag!)
chau!



Kusiner

(Bild på smoothie)

Igår hade jag en hel dag med två av mina kusiner (Jonathan och Andreas).

Vi gick upp och tränade ganska så hårt pass, sedan drog vi till byn Nueva helvecia och skulle kolla på bio men det blev visst inte så. Så vi satte os på en resturang och åt massa gott!

Sen slutade med film enda till 4 på morgonen, haha!

Vaknade 2 idag!

 

 



Träning

Har precis vaknat upp ur den varma sängen som jag har svettat ner hela natten haha.
Nu blir det träningspass med kusinerna (andreas och jonathan)
Haha, TAGGA!
Vill få till en vana att att träna innan frukost.
Gjorde det innan jul men sen med all god mat så slutade jag.
Så nu kör vi igen!
WOOOP WOOOOP!


Varm natt.


Hela familjen sov inte ett blund inatt...
Först gick alla och la sig i varsin säng, när vi märkte att det inte gick för det var så varmt så bestämde vi oss för att sova på terrassen och höra vågerna... det gick en stund men vi kände direkt lite myggor här och där...  Så då tog jag hängmattan och hängde upp den och försökte sova där... myggorna kom igen...
Till slut somnade jag på pappas säng och pappa i min säng.
Jag vaknade upp med lille bror bredvid mig, haha.
vilken natt...
Får se hur det går att överleva den här extremt varma dagen... uuhhhh





40 grader i skuggan!




Det är 41 gradersvärme i skuggan mina vänner!
Jaaa jag vet att ni är i det kalla Sverige med minus grader.
Men det här är ju lite överdrivet jobbigt måste jag säga!
Man bara ligger med fläkten upp i ansiktet hela dagen.
Jag kan inte heller ta ett bad i stranden för jag är nämligen på byn nu och är här eftersom min lille kusin fyller år och ska ha en liten fest osv.
Satt också och försökte kolla vad det kan vara för fel på mig (trötthet,feber osv.)
Och enligt mina beräkningar så har jag antingen körtelfeber eller så är det pga mina visdomständer som håller på att växa.




En liten runda

 

Här nedan är lite bilder på huset vi har framför stranden i Uruguay.

Så ni får en bild av hur det ser ut!

 



Mini roadtrip

 

Daaamn, vad jag har njutit av den fantastiska helg!

Har precis kommit hem till valdense med mina kusiner och just nu sitter vi och lyssnar på skön musik med de nya högtalarna med varsin dator och "El mate".

Vi har haft det fantastiskt kul!

Vi var hemma hos min pojkvän och andra vänner och grillade asado, vi åkte till staden mina och sedan till punta del este.

Livet är en fest!

(Lite bilder här nedan.)

 

 




Roadtrip!

Har vart i priapolis med kusinerna och morbror, haft en toppen helg! crazy.
Nu fortsátter vi resan, och ska hamta upp kusin david.
visar bilder sen!
Daaaamn vi har kul!


Torsdag

Hello!

Har varit sjuk hela dagen och det börjar likna halsfluss...

feber och öm i hela kroppen...

Men mår lite bättre nu!

Imon ska jag kanske till Piriapolis och träffa pojkvännen och mina kusiner som har rest runt hela Uruguay.

Ska dit över helgen, ska bli kul!

 



Fortfarande inge liv


Japp, inge liv som sagt...
idag köpte jag tuggummi,ansiktstvätt och skor ifall ni ville veta och är jätte intereserade av mina inköp!
haha,nej, nu borde jag gå och lägga mig... för nu har jag verkligen inge liv...
i´m out of here!
Buenas noches! :)







Sjuk



Jag vet vad ni tänker nu!
"Damn, den här kvinnan har inge liv!"
Haha och jag förstår er... jag menar har haft så dålig fantasi att jag har suttit och roat mig med web camen.
nej, men hörni, jag mådde så sjukt dåligt hela dagen och kände hur illa jag mådde och öm i hela kroppen.
ush... men mår mycket bättre nu!
Syns det att jag har klippt håret btw?
Det blev kortare än planerat, men det växer snart! :)









Buenos dìas!



Buenos días!
Om ni undrar vem den där människan här under är så är det jag...
bli inte rädda, det är bara en riktigt trött Natalia...
Pappa lyckades väcka mig jäkligt tidigt idag för han och farfar ska tydligen köpa en båt.
Men jag antar att det är bra att jag ändrar på den här onda cirkeln jag har med att lägga mig sent och vakna sent.

BTW! Så har jag klippt mitt hår och damn vad det blev kort... men det vart för slitet.. so I did what I had to do!
Jag bjuder på dessa bilder denna vackra morgon!





Beer fest preview

Nu har jag lagt upp den där filmen jag snackade om!
Så ni får se lite när jag sjöng i den här tävlingen där jag vann bästa skrivna låt!



På flyget

Hittade en bild på mig och syster när vi försökte sova på flygplanet på väg hit till Uruguay.

Jag kan ju då säga att jag fick lite av en nackspärr efter den där resan! haha.

 



Nu är jag gammal

Japp ni läste rätt!

Nu är jag gammal (enligt mig)

Jag kan inte förstå att jag redan är 20 år... jag menar det är inte långt kvar tills gråhåren kommer fram.

haha nej, nu ska jag sluta vara så dramatisk...

Man får väl njuta av varje period i livet!

Här uppe är två bilder från min 20 års dag.

Vi var här i vårat hus framför stranden, tog fetaste högtalarna och dansade hela natten lång!

(fråga inte mig vad jag gör på första bilden för det vet jag ej,haha)

 



En seg morgon

Ni vet när man har vart vaken mesta dels av natten och vaknar upp nästa morgon och kollar på klockan  och märker att klockan är 2 på eftermiddagen och man börjar känna snurret i huvudet och när ni ställer er upp så ser ni allt svart...

Well... det var min morgon!

Jag antar att man märker vilken natt jag har haft pga av min vackra frisyr.

 

 



Sentir candombe



Här vart jag med i en tidning här i Uruguay pga att jag vann bästa skrivna låt på den här tävlingen.
Det var en så otroligt rolig upplevelse att få sjunga där med så mycket folk!
Jag kommer lägga upp en video när jag har tid att ladda upp den (För det tar så otroligt långt tid) där jag visar lite när jag sjöng.


God jul och gott nytt år!



Oooooooooooooooooooj ja nu var det länge sedan jag skrev och gjorde ett inlägg.
Det har varit lite dåligt med internet och det varit massa fiesta varje dag här.
Vi har haft det unerbart de senaste veckorna!
Massor med sol,värme, godmat, sköna människor!
otroligt vilken livkvalité det finns här.
Vill önska er det bästa!


God jul och gott nytt år!



Oooooooooooooooooooj ja nu var det länge sedan jag skrev och gjorde ett inlägg.
Det har varit lite dåligt med internet och det varit massa fiesta varje dag här.
Vi har haft det unerbart de senaste veckorna!
Massor med sol,värme, godmat, sköna människor!
otroligt vilken livkvalité det finns här.
Vill önska er det bästa!


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!