Det som inte dödar dig gör dig starkare...

dsc04675 (MMS)

Det som inte dödar dig gör dig starkare...



Love this girls <3

dsc00840 (MMS)

Love this girls <3



Stklm

Det har varit en bajsdag!!!
Dagen började med att jag vaknade upp vid elva tiden och missade lektionen (Där blev jag på dåligt humör)  sedan efter lunch så åkte vi till stockholm och skulle försöka hitta en bikini till spanien, men som vanligt så gick det inge bra alls! Hittade ingenting!
Det enda jag köpte var ett par joggingskor som jag behövde, sen så bestämde sig Harley för att stanna med hans kompisar så jag och Blondie åkte tillbaka till ekebyholm och nu känner vi oss rastlösa och lite rebelliska på nått sätt...
Frågan är vad vi ska hitta på?...
Vi kommer nog på nånting ;)


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!