I love you







I'm leaving you
I'm not sure if that’s what I should do
It hurts so bad
I'm wanting you but cant go back
Trying to find, to find
That all elusive piece of mind
Stuck here somehow
Shrouded beneath my fear
And now I don’t need it

Cuz I'm walkin down this road alone and figured all I'm thinking bout is you, is you my love
And my head is in a cloud of rain and the world it seems so far away and I'm just waiting for
The droplets, droplets

You left a mark
I wear it proudly on my chest
Above my heart Above my heart
To Remind me that I feel the best
When I'm with you When I'm with you
To me everything is effortless
You know its true
My eyes are painted with regret and I don’t need it

Cuz I'm walkin down this road alone and figured all I'm thinking bout is you, is you my love
And my head is in a cloud of rain and the world it seems so far away and I'm just waiting to fall and sink into your tears

You are like the raindrops, the raindrops falling down on me

You left a mark you left a mark
She left a mark he left
She left he left
And I don’t I don’t
Need it. Need it



Han du verkligen älskar...

Har du någonsin känt att du verkligen älskar en person?...
Att du har haft en otroligt bra relation och passion med den här personen.
Fast ni har haft det jobbigt, fast allt skit ni har fått varit med om.
Fast alla andra tycker att ni inte borde vara tillsammans.
Ni gör slut...
Men fortfarande kan ni inte vara ifrån varandra!
Det går inte, ni älskar ju varandra och ni kan inte leva utan varandra!
Hur gör man då?
Ska jag följa mitt hjärta eller min hjärna?
ska jag lyssna på alla andra eller göra så som jag känner käns bra?
JAG VET INTE<3
Det är svårt när du inte kan släppa taget om en person som du verkligen älskar <3
Det är svårt<3


inte min stil

Idag skulle jag sjunga solo i kyrkan med kören och jag hatar verkligen låten för den är så hög.
Och det är inte riktigt min stil av låt, men vad ska man göra...
Igår blev det crazy night med blondie, det var faktiskt helt okey kul måste jag säga!


Det oskar!

Bajs! det oskar och blixtrar!
Tycker det är lite små scary, men men!
Hoppas alla har enm underbar fredags kväll :) chau!


En bitchig Natalia?

Tycker jag ser jätte bitchig ut på bilden! haha
Iallafall så har jag precis haft jumpa och det blev friskis, det var ganska kul.
Och snart är det mat! Mums!
Håller på att städa mitt rum just nu för det ser verkligen inte ut som mitt rum haha.
Funderar på att lägga ut en videoklipp med syrran när jag sjunger! vad tycks?
Sen så hade jag tänkt lägga till en ny kategori: "Dagens tanke"


inte kryckor!



Jag var nyss hos sjukgymasten för att kolla min fot och hon sa att jag kanske har en fraktur!
Och isåfall måste jag gå med kryckor i 6 veckor!
Så ska rönka mig ikväll och jag får hoppas på det bästa.
Har som sagt inte kunnat träna på hela veckan så jag känner mig som en stor och tung kossa.

Men min söta mamma fyller år idag! :D
Och vi ska fira henne lite smått idag och äta middag, för sen blir det en stor fest hos oss nästa vecka för henne.

hasta luego!



Norrtälje med blondie!

Godkväll allihoppa!
Idag har jag varit i norrtälje med blondie och gjort lite ärandet hit å dit.
Vi satt även och "chilla" på Mc donalds i två timmar för vi hade missat bussen, så det var trevligt!
Klockan är snart tolv på natten och jag måste göra min läxa tills imon i svenskan som jag inte har gjort än.

Har haft så otroligt ont i foten den senaste veckan och haltat så imon ska jag kolla upp mig, för det måste verkligen få sitt slut det här... har inte kunnat träna nånting alls! :(

Aja, hoppas ni sover bra och drömmer sött!
Buenas noches!


Crazy!




Det har blivit riktiga crazy kvällar med blondie den senaste veckan! haha me like
Har gjort illa foten så har inte kunnat gå normalt på flera dagar...
Nu har vi bokat tid i studion!
Så snart kommer första låten vara klar, är otroligt taggad!
Snart har vi trafikkuskap med veiiko, yääy jag "längtar"!
Ha det underbart! <3



Yääy



Igår och idag var jag och Marta hos Bernitas pojkväns lägenhet. Vi hade riktig tjejkväll och det behövdes!
Hoppas på att "Blondie" kommer hit i veckan så vi kan träffas för det var så länge sen!
Hon har nämligen varit i england i två veckor, så har saknat henne ordentligt nu!
Har precis ätit och ska ta och börja packa nu för jag ska jobba på friskis ikväll.
Egentligen orkar jag inte, jag har blivit så lat, men jag måste.
Känner att jag måste få bort all påsk godis =)



Dancing



Bilder från kryssningen



Kryssning till Riga

Har varit på kryssning med famljen!
Vi åkte till riga och det var en latin amerikansk tema så det passade oss sjukt bra!
Det var verkligen otroligt kul för att det va en sångerska där som sjöng på båten och hon hette Natalia!!!!!
Och inte nog med det, hon var ifrån Uruguay också!!
Fattar ni?!
Hon bjöd mig att komma och sjunga med henne ifall det var någon låt jag kunde, men det gjorde jag inte så...
Men iallfall så var det en otroligt fin resa! =)
Ska lägga upp lite bilder och nån film så ni får se!


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!