tråkigt?



Flum video från inspelningen.



Sista inspelningsdagen!


Ida är det sista inspelningsdagen vilket jag tycker är lite sorgligt!
man har kommit ganska nära alla och jag trivs verkligen bra med film teamet.
Men men, dags att komma till verkligheten igen antar jag.
MASSOR med plugg resten av veckan och på torsdag åker jag till Norge på kör resa.





Lite bilder från i helgen!



Jag är helt död! Så otroligt trött! Men de...

Jag är helt död! Så otroligt trött! Men det är kul endå :) jag lever iallafall! Vi ska filma lite inomhus idag som tur är. Vi är klara vid nio tiden. :)



klaaar med inspelningsdag 1!

Nu får jag äntligen vila och sova sött!
Jag sover över hos Marisol (producenten) här i stockholm.
dagen har varit underbar!
Kan berätta mer sen och visa bilder!
så otroligt fina och goa människor jag jobbar med!
Godnatt! :)


Vi håller på att spela in fortfarande. Oc...

Vi håller på att spela in fortfarande. Och jag fryser ihjäl!



Fy va kul det här är! Inspelningen går ski...

Fy va kul det här är! Inspelningen går skit bra! Vi är ett underbart team! :) vi ska snart filma sista scenen! :)



Nu gäller det att spela in i stockholm inf...

Nu gäller det att spela in i stockholm inför kortfilmen jag är med i :) jag är jätte taggad!



snart.



Flum på inspelningen igen.



Möte hela dagen.


Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag i stockholm.
Imorn blir det skola som vanligt.
Och hela helgen blir det inspelningen för kortfilmen.
Yäääääy!



(foto: Idag vid mötet)


Sitter på tunnelbanan påväg hem. Mötet gic...

Sitter på tunnelbanan påväg hem. Mötet gick bra och det var riktigt trevligt! Är så taggad till filmen :) har redan fått träffa några skådespelare!



Sitter just nu på möte angående kortfilmen...

Sitter just nu på möte angående kortfilmen som jag ska vara med i :)



Mot rep inför kortfilmen.


Nu drar jag till stockholm för att repa och gå igenom manuset.
ska bli jätte spännande!
Måste plugga också!
och komma ihåg att träna!




Tico & jag.

Sitter med Tico här i studion och har precis spelat in låten nästan klart.
Niiice.
Sen blire hem och öva på manuset inför imon!


Har precis sjungit på cafét och nu är jag ...

Har precis sjungit på cafét och nu är jag påväg till stockholm för att spela in min senaste låt :) yääy! Sitter på bussen med tico :)



Jag är helt död efter inspelningen idag! V...

Jag är helt död efter inspelningen idag! Vi har jobbat i 10 timmar utan att stanna. Nu är det bäst att vi får MVG på det här :-P visar bilder imon. Godnatt!



Godmorgon.

Sovit gott?
Nu gäller det!
Den stora scenen som vi ska spela in på cafét.
Wish me good luck!


Musikvideo på G


Håller på att jobba för fullt med min musikvideo och spelar in!
Bilder och video kommer upp senare.






på väg till inspelningen idag.


Här ser vi en riktigt taggad Natalia för inspelningen!




Här har vi Kamera kvinnan!



Och här har vi Mirakel kvinnan!



Vilket team vi är! Tack till er!



Bloopers.



Bilder från inspelning.



Nu har vi äntligen filmat klart! :) puh! ...

Nu har vi äntligen filmat klart! :) puh! Fy va kul det är! Visar bilder snart ;)



Håller på att välja ut kläder till inspeln...

Håller på att välja ut kläder till inspelningen. Och det känns som om det är nånting jag har glömt ... ^^



Godmorgon.

Yeeees. Klockan är 11.30 om vi ska vara exakta och jag har precis vaknat med en rejäl huvudvärk.
Men jag ska ta en dush och lite frukost och så fixar det sig. :)


Skrattanfall?



Skrattattack


Filmen som jag tänkte lägga upp visar en del på när jag och pappa höll på att skratta för en sak som hade hänt.
Här är lite bilder från videon.
Fy va härligt det är att skratta så där!
Så man nästan får träningsvärk nästa dag, haha.
Roligt vare iallfall!



The team.


Oj oj oj, vilken dag!
Det är inte lika lätt som man tror att filma en musikvideo ska ni veta!
Det är mycket jobb bakom allt och därför gäller det att vara vilad och ha ätit bra, vilket jag ej hade gjort.
Men vi kom ganska så långt endå.
Vi hade ganska så roligt faktiskt!
Jag och pappa va så trötta så vi garvade ihjäl oss på toaletten där vi skulle filma. jag ska visa videon strax!
Imon blir det ännu en dag för planering inför musikvideon.
Ska ladda upp det roliga videoklippet så får ni se! haha.




Skola.


Lite bilder från veckan i skolan.



Planering


Igår planerade jag för fullt hur vi skulle göra med musikvideon för vi ska nämligen spela in nu i helgen och mest på söndag.
Idag kommer vi få utrustningen och då är det dax att planera in i minsta detalj hur vi ska spela in osv.
Jag kommer filma lite så att ni får se.
Busy woman känner jag mig som nu! Men jag är verkligen jätte glad och exited!
Det är det här jag älskar!
Och speciellt att jag får göra projektet med en av mina bästa vänner (marta). underbart!



Bild: Jag och Marta


Test

Test



2 låtar nästan klara!


I söndags så var jag i studion hela dagen, och det gick faktiskt väldigt bra, (som vanligt) vi har alltid så roligt!
Vi spelade in nästan hela två låtar.
Nästa gång ska jag filma lite, så får ni se.
Jag tycker det är så otroligt spännande och roligt att jag kan spela in mina låtar.
Tyvärr är det ganska hemligt stäplat just nu men snart så får ni höra! :)




Färska bilder från idag.




Hej jag heter Natalia och jag är trött.




The bitchez is back!



Yes! Ni läste rätt!
The bitchez IS back! :)
Ni vet när man känner sig tom och som om nånting fattas?
Precis så har jag känt nu i 2 månader tills blondie (Nathalie) kom, I'm so happy!
Nu är vi alla tre samlade igen och jag kan inte vara mer lycklig!





hey you.


Har jobbat hela kvällen igår till halv tio så var helt död när jag kom hem.
Meeeeeen, idag mås det bättre och lite piggare!

Btw! Så går det bra med de nya låtarna jag har gjort, är jätte glad! :)
jag har verkligen inget interessant att skriva...  mer än att jag önskar er en underbar dag!




mohaha.



Hittade en rolig bild.



Jobba.

Just nu håller jag på att jobba för fullt på cafét och snart ska jag bege mig till gymmet!
För det va länge sen känns det som!
igår pluggade jag och marta som bara den och vi hann klart ganska så mycket.
Ska visa lite bilder sen ;) haha
chau!


stockholm


Igår vaknade jag av ett sms av Marta som undrar om jag är vaken.
Well... I'm not a morning person...
Men jag tvingade mig själv upp!
Det var en riktigt underbar dag i stockholm och det fanns knappt snö där, så det kändes så onödigt att ha mina vinter stövlar på mig, men men.
Jag köpte ett par underbart snygga byxor!!
Efter stockholm så var det dags för lite jobb på friskis, så det blev en hel del träning, vilket jag behövde!
Idag ska jag till doktorn och sedan kanske spela in i studion i stocklholm annars så får det blir plugg och träning.
yes.



Tisdag right?


På schemat idag står det städning, plugg och träning.
Har precis städat ganska så rejält så nu ska jag ta och träna på friskis.
Efter det blir det plugg som gäller!





RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!