business today.


God kväll!
Idag har det varit en riktigt business dag för mig!
Har nemäligen planerat lite grejer plus projekt arbetet, så tog en fika med Marta idag.
Här nedan ser ni lite bilder på outfiten vi kanske ska använda i musicvideon till min låt!
Ska bli jätte spännande!








Studion idag


God kväll!
Det va tänkt att jag skulle klippa håret idag men det blev inte så eftersom jag skulle spela in i studion.
Det gick jätte bra att spela in och det va riktigt kul!
Däremot så var jag lite seg, kanske pga att jag inte sovit så bra?
iallfall så blir det en lugn kväll för mig ikväll, innan veckan börjar då jag har massor av plugg framför mig.




Jag är otroligt glad att jag fick rollen i kortfilmen btw!


26 feb 2011

Vilken dag!
Har jobbat på cafét för fullt idag!
Och som vanligt så drömmer jag mig alltid bort att jag står på en stor scen och sjunger, haha.
Imon ska det spela in i studion och jag är jätte taggad!
Så jag har hållt på och sjungit och hittat på lite texter hit och dit hela kvällen.
Har även kollat på film med familjen, vilket var mysigt :)
hela den här veckan är det bara plugg och musik som står först på listan!
Wish me good luck!





Mys.


Stress är verkligen inte bra. Så därför blev det myskväll igår med Marta.
Man kan väl få unna sig nått gott ibland?




Idag var jag i kyrkan och nu är det bara plugg som gäller. Måste väl tillbaka till verkligheten.




Be happy.



Keep going



Idag fick jag höra nått vackert.



Hej du.



Allt har sin tid, right?







Auch.




It hurts. But I'll just be quiet.




PLUGGA!!



Plugga, plugga, plugga, plugga bort din sura min. Eller?





7 things I hate/love about Sigge



Godmorgon eller dåligmorgon?




Hjälp, vilken natt!
Inge bra natt för mig iallfall...
Men nu ska det iallfall åkas till skolan!
Och jag ska försöka fånga dagen! ;)
Nej... jag SKA fånga dagen!
Here I come!



RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!