Lilla syster sjunger också =)




Är stolt över henne! =)



Godmorgon!

Godmorgon och klockan är 2! haha
Vaknade alså för en halvtimme sen!
Det är lov så det gör inget.
Idag så kommer Emmanuel till mig och vi ska repa lite på vad vi ska spela inför talang castingen.
Vilken låt tycker ni jag ska sjunga? =)



Hello again





Har precis duchat och nu kom precis Lina och hämtade sitt skärp som hon hade glömt hemma hos mig på nyår.
Jag funderar på att göra en nagelförlägning för jag älskar att känna att man har fina och fräsha naglar =)
Men jag har ett problem... jag är pank just nu!
Har inga pengar alls... så vi får se vad jag gör, får vänta till studiebidraget kommer.
Ikväll blir det nog bara film med syster och bara mysa, är skit trött eftersom jag la mig klockan 6.30!
Ni får ha en underbar kväll <3



Hej sötnosar!

Hej mina sötnosar!
Idag vaknade jag upp glad!
Har varit på banken och gjort lite äranden i stan och nu ska pappa laga god mat =)
MUMS! jag är super hungrig!

Saknar min Harley också! <3
Men snart ser jag honom =)
Han kommer på onsdag, så det ska bli underbart!

Jag hoppas ni alla har det jätte underbart nu de sista dagarna på lovet och njuter så mycket som möjligt!
Umgås med era nära och kära så mycket som möjligt för snart blir det stress!

Apropå stress så måste jag köpa en nu almanacka!
Jag som är så glömsk...




Kan inte sova...



Klockan är 5 på morgonen och jag kan inte sova!

Helt sjukt, är inte trött alls...
Så sitter här vid datorn och tvn.
Imon ska jag till banken med mamma för att fixa en sak och sedan vara med Marta.



Goda bullar!


Otroligt goda bullar mamma har gjort!
De är alså från Uruguay och Argentina =)
Kan tyvärr inte lägga in en bild för det verkar inte funka att lägga in bilder från min webb cam.
Vi har det jätte mysigt här hos mig och snart kommer marta <3



Säg att du älskar mig

Ush säger jag bara!
Jag såg nyss filmen "Säg att du älskar mig" och jag blev helt chockad!
Jag hade verkligen glömt bort hur mycket elakt folk det finns i världen.
Som våldtar tjejer, det är sjukt och läskigt!
Har aldrig sett filmen förens nu.


Aja, nog om filmen.
Imon så kommer några vänner och släkt och vi ska fira mig lite smått =)
Det ska bli mysigt!



Nu blir det mys med lilla syster nu



Nu ska jag ta och kolla på film med min syster!
Ska ta och laga mat och ha det mysigt =)
Och imon ska vi fira mig med nära och kära att jag fyllt 18!
Farmor kommer och några till.
Vi ska även baka bullar som finns i uruguay och Argentina som är sjukt goda!
Jag hoppas ni har det jätte underbart nu denna fina lördags kvällen!
Puss<3



Bjuder på lite bilder på mig =)



Nu är jag äntligen 18! =D



haha



Haha, vad säger ni? är den bra? :P



snart 8 månader<3

ser cp ut på bilden, men det får duga xD



På den här bilden så hade vi pracis fyllt 3 månader tillsammans<3
Vi står och diskar efter en mysig middag =)
Och om några dagar så ska vi fylla 8 månader!
Och jag älskar den här mannen<3



Gymmet avklarat!



Älskar min lille Harley <3


Då var gymmet avklarat och jag lyckades svetta rejält vilket jag är stolt över!
Nu ska jag ta och käka nånting och sedan duscha.
Imon har jag bestämt mig för att dra ut och söka jobb!
Behöver verkligen ett!
Hoppas ni haft en fin dag =)



Annas bilder



Lite bilder från nyår! =)



RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!