Hahahaha

dsc04563 (MMS)

Hahahaha



Haha kolla Vad vi hitta när vi kom hem!

dsc04562 (MMS)

Haha kolla Vad vi hitta när vi kom hem!



Solo le pido a dios <3

Solo le pido a dios <3



Hemma hos bitchen marta på middag :) gott!...

dsc04561 (MMS)

Hemma hos bitchen marta på middag :) gott! <3



Vänner är allt <3



regning dag idag

Varför måste det regna...?
Fast om man ska tänka positivt så kan man kalla det för en film och mys dag!
Ska ta och träna lite nu och sedan äta och efter det så blir det plugg,plugg,plugg!
Jag hoppas ni alla har en underbar söndag =)
chau!

Saknar mina bitches <3


PLUUUGGGGAAAA NUUUU NATALIAAA!!!



Mot student skiva med min bitch! :) yeah <...

dsc04550 (MMS)

Mot student skiva med min bitch! :) yeah <3 we love you marta <3



marshmellow

I want my marshmellow back <3


Martas mästervärk haha

dsc04540 (MMS)

Martas mästervärk haha



Har gjort pankakor med mina bitches ;) <3

dsc04539 (MMS)

Har gjort pankakor med mina bitches ;) <3



Har gått barfota runt rimbo nu med honken ...

dsc04535 (MMS)

Har gått barfota runt rimbo nu med honken och jakob. Jag kan ju då säga att mitt liv är som en mexikansk tv serie...



Sola med syster cami :) <3

dsc04531 (MMS)

Sola med syster cami :) <3



Grillning på G! Fy va härligt! Har verklig...

dsc04529 (MMS)

Grillning på G! Fy va härligt! Har verkligen längtat efter att få grilla ute :)



Jag, kusinen och syster cami :) framtidens...

dsc04528 (MMS)

Jag, kusinen och syster cami :) framtidens artist grupp ;)



Har precis vaknat och mitt hår ser ut så h...

dsc04520 (MMS)

Har precis vaknat och mitt hår ser ut så här haha! Ska grilla med lite släkt idag, ska bli mysigt! Får inte glömma bort att plugga! Ha det underbart! <3



Flyttat till en mini-lägenhet!



Jag har flyttat till en "lägenhet" med mina bitches nu!
Är så otroligt lycklig <3
synd bara att det är 3 veckor kvar!
Men man får väl njuta så länge det varar, eller vad säger ni?



saknar mina bitches!!



jag orkar inte...




Snart i duschen! Vi ska tydligen hem med k...

dsc04511 (MMS)

Snart i duschen! Vi ska tydligen hem med körbussen. Jag och bitchen har iallafall överlevt :)



Äter lunch och fryser :( kan knappt känna ...

dsc04505 (MMS)

Äter lunch och fryser :( kan knappt känna mina fötter! Vi har paddlat halvvägs... Puss



Godmorgon :) sovit verkligen dåligt och tr...

dsc04504 (MMS)

Godmorgon :) sovit verkligen dåligt och trångt! Men det är väl så på hajk... Saknar marta <3 vi ska börja paddla nu, hjälp! <3



Framme! Och nu ska det paddlas! Hoppas jag...

dsc04503 (MMS)

Framme! Och nu ska det paddlas! Hoppas jag och blondie överlever natten! Det blåser jätte mycket! :-o



Lång resa! Vi sitter och sjunger här, jätt...

dsc04502 (MMS)

Lång resa! Vi sitter och sjunger här, jätte mysigt och trångt ;-)



In i trånga bilen, sitter 4 i bak haha B-)

dsc04501 (MMS)

In i trånga bilen, sitter 4 i bak haha B-)



På väg mot nya äventyr! :-D

dsc04500 (MMS)

På väg mot nya äventyr! :-D



Nu ska jag gå och dö i skogen med min bitc...

Nu ska jag gå och dö i skogen med min bitch :) <3



Stress nattii

STRESSAD!!!!





afraid

When i first saw you, i was afraid to like you.
When i liked you, I was afraid to love you
Now that i love you, I am afraid to loose you... <3


Hold on be strong

Jag har verkligen en jobbig tid just nu och det jag måste vara är STARK.


Planera in sommaren!

Måste verkligen börja planera sommaren!
För plus att jag nu kommit in på en kurs om företag och sånt så det måste jag kolla in vilka dagar osv.!
Så ikväll blir det planering med mina bitches! <3
Snart ska jag på dubbelpass på friskis, det kommer bli tufft men kul! :)
Hoppas ni alla har det underbart och njuter av solen!
Besos


Otroligt bra låt



Modell bild

Vad säger ni om att ha den är på omslaget av min Cd, vad tycks? :)


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!