Ny låt jag skrivit.



Yes yes.

Har jobbat hela dagen från 8 till fyra.
Så nu är jag helt slut, men imon ska det jobbas igen!
Igår natt var vi nämligen hos Joel och testade hans coola armé grejor.
Me like!


Sitter på cafét på lunch paus. Och snart s...

Sitter på cafét på lunch paus. Och snart ska det jobbas hårt igen! Kommer somna direkt när jag kommer hem... Zzzz...



Släkt träff

Idag har jag varit i stockholm och haft släktträff/firat min morbror som fyller 40.
Jag har verkligen fått mycket kusiner märkte jag idag! haha.
Ikväll ska jag börja sortera alla mina kläder och kolla på någon mysig film med lilla syster.
För imon ska jag jobba!


Minnah och jag.

Var i norrtälje idag och såg minnah där helt plötsligt!
Har inte sett henne sen vi gick tillsammans på Roden.
Det var trevligt att se henne igen!


Student 2011

Lite bilder från studenten!


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!