I love to sing.

Igår så var jag,lillebror och kusinen hos några trevliga och schyssta människor och sjöng och spelade.

Vi ställde upp mikrofoner,högtalare,elgitarr,trummor,bas osv.

och sen körde vi igång med att repa lite låtar som vi ska köra om två veckor här i staden Valdense.

Det är så otroligt kul!

Sedan bad de mig sjunga en egen låt på pianot och efter att jag hade sjungit så hörde man grannarna skrika "Otra, otra,otra!" Hahaha, vilket betyder "En till, en till, en till!".

Vi ska snart dit igen om typ en timme och ska försöka ta lite mer bilder!

Det har varit en otroligt varm dag, så när jag och Andreas (kusin) skulle cyckla till ett ställe så höll jag på att svimma för jag kände mig så snurrig!

 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!