Jobb och farväl

Oj vilken dag!
Dagen började med att jag skulle jobba på Cafét vilket var trevligt och spännande eftersom jag blir alltid så nervös att stå i kassan haha!
Jag kan stå framför tusen pers och sjunga men jag kan inte stå i en kassa! Då blir jag nervös! haha.
Sen träffade jag mina bitchez vilket var underbart också och fick ta farväl till min lilla blondie som kommer åka bort nu i tre månader... *snyft*
Jag ska försöka att inte sakna henne för mycket!
Imon ska jag kanske shoppa med Martita och sedan drar jag iväg till studion! yääy!
Så ska fortsätta med mina låtar! är SÅ TAGGAD!
Ska lägga upp en video snart på när jag sjunger save me from myself med christina aguilera.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!