En sen morgon!

God morgon!
Vaknade väl lite väl sent tror jag men jag behövde vilan!
Tänkte ju kanske shoppa med min bästa vän marta men det är nog lite sent nu för det eftersom jag ska spela in vid fyra fem tiden!
Så jag tror jag drar till gymmet lite snabbt och springer på bandet!
Sen får jag väl fixa mig lite så man känner sig lite fräsh och sedan drar jag iväg för att hålla på med det jag älskar, altså musiken!
Här är iallfall lite bilder som vi tog igår innan blondie (Nathalie) åkte iväg.
Jag tycker man kan ha så roligt och roa sig själv med en kamera! haha.
hoppas ni får en underbar dag!
Ska försöka blogga en gång till när jag är vid studion!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!