Hej sötnosar!

Hej mina sötnosar!
Idag vaknade jag upp glad!
Har varit på banken och gjort lite äranden i stan och nu ska pappa laga god mat =)
MUMS! jag är super hungrig!

Saknar min Harley också! <3
Men snart ser jag honom =)
Han kommer på onsdag, så det ska bli underbart!

Jag hoppas ni alla har det jätte underbart nu de sista dagarna på lovet och njuter så mycket som möjligt!
Umgås med era nära och kära så mycket som möjligt för snart blir det stress!

Apropå stress så måste jag köpa en nu almanacka!
Jag som är så glömsk...




Postat av: KAWAiiKAi ~

men naw tavk du :3 och himla cool header du har! det är du på den va? :D supercool du ser ut :3

2010-01-04 @ 17:54:08
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!