Han du verkligen älskar...

Har du någonsin känt att du verkligen älskar en person?...
Att du har haft en otroligt bra relation och passion med den här personen.
Fast ni har haft det jobbigt, fast allt skit ni har fått varit med om.
Fast alla andra tycker att ni inte borde vara tillsammans.
Ni gör slut...
Men fortfarande kan ni inte vara ifrån varandra!
Det går inte, ni älskar ju varandra och ni kan inte leva utan varandra!
Hur gör man då?
Ska jag följa mitt hjärta eller min hjärna?
ska jag lyssna på alla andra eller göra så som jag känner käns bra?
JAG VET INTE<3
Det är svårt när du inte kan släppa taget om en person som du verkligen älskar <3
Det är svårt<3


Postat av: Marta

love u <3 finns här alltid för dig <3

2010-04-26 @ 22:58:34
URL: http://marta.webblogg.se/
Postat av: Blondie ;)

Jag finns också här gumman när du vill <33

Love u <3

2010-04-28 @ 09:19:15
URL: http://mayatta.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!