Idag händer det grejer!





Vet verkligen inte vad som har hänt, kan inte lägga in några bilder på bloggen... hm...
Iallfall så har det vart en bra dag hitills!
Snart ska jag till kören och efter det ska söta marta följa med mig och köpa hårfärg.
För jag ska nämligen färga håret ljusare faktiskt =)
Efter det så ska jag och harley öva i Aulan för vi ska repa inför fredagen där vi ska spela på en konsär!
Det är på fredag så kom gärna dit om i vill!
Senare så ska jag och harley bli fotade av Linus, eftersom vi ska göra en planch till januari konsären =)
Jag ska skriva mer om den sen!
Hoppas ni kommer, det kommer bli mysigt!
Vill önska er en bra Onsdag.
Kommer med ett litet inlägg om jag hinner, så kan jag visa hur mitt hår har blivit osv.
Puss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!