Jobb Intervju

Godmorgon!
Idag är det jobb intervju som står på kalender så kl. 13 ska jag dit.
Satt precis och tänkte på hur kul det var att jobba på glassbaren y Uruguay!
En av de bästa jobben jag haft!
Det var varmt och soligt och fick äta hur mycket glass jag ville!
Det första de sa till mig att göra första dagen var att smaka alla olika smaker. Kan ju inte bli bättre!
Jag tror det också är viktigt vilka man jobbar med också, det gör väldigt mycket!
Men Jag hade väldigt trevliga jobbkamreter, vi spelade fotboll ibland när det inte kom mycket folk. haha.
(Bilder från när jag jobbade på glassbaren y Uruguay)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!